domingo, 10 de mayo de 2020

Sortida per Centelles, amb corriol de Sant Pau i Salt de la Riera Blanca

Primer comentar que ia un tros on es te que empenya la bici, una normal no tindra gaire problema pero jo amb una electrica pues...
Sortim de centelles per la part d'abaix, anem direccio el rosell i sant Pau, despres de la pujada asfaltada, una mica mes enlla ia una pista a la dreta amb una senyal de prohibit, ens i fiquem, es una pista que te en algun lloc alguna pujada forta , arribarem a sobre Sant Pau, en contes d'agafar el corriol recta, baixarem per la pista avall despres anirem direccio Aiguafreda, despres de la font agafarem un corriol a la dreta que puja fent Ziges Zagues, despres planeja algo mes pero amb algun lloc on jo e baixat de la bici, al cap de una estona el corriol baixa fent unes altres Zigues Zagues, un cop a la pista marxem a la dreta per pista que ens portara a la pista boan que puja de valent fins a Can Tres Cuarts. despres de la casa agafarem arran de cingles un corriol on anirem enllaçan varis fins arribar a la font de l'Ollic, sempre sera en tendencia a baixar, despres de la font marxem recta en una corva i al arribar en un descampat marxem a l'esquerra amunt per un corriol arran de cingle, trobem algn arbre tombat que ens fa baixar de la bici, despres cuan comença a baixar jo per por baixo en algun tros, un cop abaix es un lloc mot hombrio amb grans roques tirades ia rodejat per cinglera i al reco amb una cascada amb un petit gorg al devant, no se el nom, pero es un reconet tranquil molt maco, desfaig un tros el cami, i aqui marxo a la dreta i es on toca empenya la bici, no molt tros pero si bastant dret. ens deixa a la pista de la Crusella marxem avall per pista bona fins despres de la granja al costat de la casa del Castella, marxem a l'esquerra i despres de nou a l'esquerra per una pista que ens fara pujar fins la casa de Can Piñana, ara agafarem corriols i sobre tot pista fins arribar a la carretera de Sant Marti, la trabassem i agafarem un corriol que anirem alternan amb alguna pista fins arribar a la carretera de pujar al Puigsaordi, es un tros llarg i guapo.