martes, 13 de julio de 2021

Centelles - Corriol del Puigsagordi - Castell de Sant Marti

Sortim de Centelles direccio l'Ajuda, despres direccio el puig, agafarem cap els Terrisos per pujar cap el Barbat, despres ja per el cami habitual de pujar el Roc Gros, despres del Roc gros a la altura de la casa de la Collada marxarem per la seva dreta com si anesim a Santa Coloma pero al poca esotna marxarem per una pista a l'esquerra que va baixan molt divertida, despres de una mica mes de 2 km marxrem a l'esquerra per una pista que puja poc tros trabessan per el mig de una granja on un cop d'alt trobem l'entrada al corriol del dia, un corriol amb mes baixada que pujada pero que per la part del mig te algun rampot pedregos dur, pero moolt guapo i de cuasi 5,5 km sense interrupcio. despres pista avall fins en un punt de canvis de pista i camins travaserem una riereta i pujada seguida una mica llarga, tindrem el castell de Popa a la nostra esquerra, un cop dalt en un collet d'en Era agafarem un corriol amagat a la seva entrada el seguirem amb pujada i alguna baixadeta, despres pista que ens portara a la pista que be de Sant Quirze de Safaja, la seguirem en aquesta direccio, poc tros i el deixarem a l'esquerra per agafar un cami que ens portara a sobre del Castell de Sant Marti, uns vistes molt maques del castell, baixarel al castell per un corriol poc ciclable es poc tros, despres corriol rapid fins la pista de la Rovira, per baixar fins la carretera, aqui avans de arribar a la carretera es pot agafar el corriol del CUl de la Geganta que et deixa cuasi a Centelles molt guapo i cuasi tot ciclable, nosaltres varem trabassar la carretera per baixar per Can Piñana, el Castellar i ja de nou a Centelles, Ruta mooolt complerta i el corriol del Puigsagordi, en aquests moments encara no molt conegut.