lunes, 5 de septiembre de 2011

St. Esteve de la Riba-Pedró Tobau

Ruta que surt de St. Esteve de la Riba, i puja directa cap el Padró Tubau, es una pujada de uns 8 km pero l'ultim km jo el vaig tenir que fer a peu ja que el desnivell es bastant prununciat i es ple de rocs, un cop a dalt es segueix la carena per corriols molt guapos i algun tram bastant tecnic a mesura que vas baixant el cami tambe va millorant trobes tambe una cova que jo no vaig tenir temps de veure ja que es feia tard, tinc que dir que la ruta la vaig treure del company Elizir ell la feia al reves pero jo crec que es molt millor com jo le feta, es pot disfruta mes.
Es una ruta molt recomenable, son 19 km pero son força durs.
Distancia recorrida: 18,92 kilómetros
Altitud min: 950 metros, max: 1.538 metros
Desnivel acum. subiendo: 671 metros, bajando: 666 metros
Grado de dificultad: skill Difícil
Tiempo:   4 horas 40 minutos
Fecha:  septiembre 04, 2011
Finaliza en el punto de partida (circular):   Sí














Descarga Track: Aqui
Ruta Wikiloc: Aqui

No hay comentarios:

Publicar un comentario