lunes, 31 de octubre de 2016

Centelles Puiglagulla

ruta guapa de Centelles a Puiglagulla. Sortim de Centelles i anem cap Hostalets, agafem la pista de la Cogullada fins Balenya, alla anem fins a trobar el corriol dels terrissos, agafem el de dalt i despres fins l'ermita de Sant Joan del Prat, fem corriols i anem fins la pista que ve del Colomer seguim direccio Montrodon, anem seguin recta fins cuasi l'antrada de Santa Eugenia, aqui agafem corriol a la dreta i anem a parar radera el camp de futbol seguim corriol emporlanat i despres ens fiquem al centre del poble i agafe un altre cami emporlanat, despres pista per radera el camping i cap a la casa de Sala d'Heures, continuem i agafem el corriol que ens porta a Vilalleons, una mica de carretera i ens enfielm de valent per una pista que es fa cuasi imposible de fer sobre la bici, al final ja ens deixa cuasi a Puiglagulla, un bon esmorzar i anem per la pista que va carenejant fins el collet de l'enclusa, continuem una mica mes i en una curva forta a la dreta marxem per un corriol que cuasi no es veu de forta baixada i punts força tecnics, despres per varis corriols anem a para a una seria de pistes que ens portaran a la carretera de Seva, travassem el poble i anem a buscar la pista que va per la granja de vadelles que sespres per asfalt ens portara a Hostalets passant per Sant Jaume de Viladrover, i despres cap a Centelles de nou.