domingo, 3 de mayo de 2020

Volta per Centelles

Sortim de Centelles direccio el Puigsagordi, ens cadem poc despres de la casa de Colonies de Banyeres, marxem a l'esquerra cap la via ferrada, enllaçarem varis corriolets i pistes passan per la casa del Puig, i un cop passat un camp marxem a la dreta per una pista que ens ortara despres de passar una cadena pujar uns terrisos enpenyen la bici per fer un corriol per el bosc fins una pista que fa poc era un corriol, seguirem a l'esquerra per la pista aquest i anirem alternan petits trams del antic corriol, despres de la part del Cul de la Geganta marxarem pista avall fins el devant la casa del Pujol per fer n corriol que despres de alternar varis corriols arribarem a la carretera de Sant Marti, la trabasem i anem per pista bona i ampla, al cap de un km marxem per una pista a l'esquerra i poc despres a la dreta per un corriolet estret que de baixada amb algun petit tram que tocara baixa els mortals, arribarem a la casa de la crusella, ara agafem la pista i pujem fins la cadena de la casa de l'ollic aqui marxem a la dreta i anirem pujan fins arribar a la casa del Cerda, marxarem per la pista que va per el mig dels camps la seguirem fins arribar als cingles sobre Aiguafreda, ara toca fer mes corriols ara la majoria de baixada aniremalternan varis, pasarem per la font del Bofi, ara ja avall i cap a Centelles de nou.