jueves, 24 de agosto de 2017

Nocturna Castellterçol 23-8-2017

Nocturna per Castellterçol, surtim desde el pabello i pujem fins la carretera marxem a l'esquerra i marxem per un carrer que despres per pista anem fins a pujar al Collet de Sant Fruitos o tambe li diuen de la Creu, marxem per una pista direccio amb sembla Granera per una pista que baixa, en un punt la deixem per una pista que puja una mica, el que sembla un altre collet ara marxem a l'esquerra despres i tornarem, marxem mig pla i poc despres marxem per un corriol a la dreta que es fica dins el bosc anem baixan fins a trobar una pista que si anesim a la dreta aniriam al Collet de Sant Fruitos, nosaltres a l'esquerra i anirem per corriol fins cuasi a tocar la carretera un cop a la pista bona marxem a l'esquerra primer mig planejant, despres ja marxem per una altre a l'esquerra que comença ja a pujar mes i en algun punt amb alguna rampa forta, tornarem al pla que habiam passat abans i tirarem recta fins dalt un turo, i baixarem per un corriol mig amagat amb una entrada de paastor, te parts no ciclables i despres una mica mes endevan tornarem a baixar, cuan cuasi estem arriban de nou al Coll de Sant Fruitos, si pensem tenim que baixar uns metres mes per poder agafar un corriol millor si no no passa res es molt poc, ara marxarem per pistes per anar a buscar un cami que ens fara travessar una carretera i agafarem un corriol molt guapo pero que te algun petit tram no ciclable, despres per pistes arribarem de nou a Castellterçol per la part de baix.