domingo, 10 de marzo de 2013

Ruta dels Castanyers de Viladrau


Aquesta ruta primer direm que le extreta del company de Wikiloc megakrak, nosaltres em sortit de la part mes alta de Taradell direcció la collada del Vilar, abans d'arribar em baixat a la carretera de Taradell a Viladrau, la em seguit uns kms i ens em desviat cap al club de Polo, em seguit la pista fins arribar a la Sala, casa natal del Bandoler Serrallonga, per pistes i corriols em arribat al final del camí allà i a un Castanyer molt gran, però per el camí no em deixat de veure d'altres que no eren precisament petits, desprès em desfet el Camí uns metres i per pista em arribat al Castanyer de les 9 branques un altre castanyer espectacular, i una mica mes enllà ja em arribat a Viladrau, desprès per corriol força divertit però amb alguna pujadeta em arribat de nou al Club de Polo, em tornat a desfer la carretera i ens em ficat per un corriol fins a la cova dels Trabucaires i desprès de unes fortes pujades em arribat a la pista de Taradell- Collada del Vilar i de nou al principi de la ruta a Taradell.
La ruta cuan deixes la carretera asfaltada fins al gran Castanyer no deixa de pujar i es fa una mica dur, però val la pena i abans d'Arribar-hi el trac ja es veu ens habiam equivocat però son nomes uns metres i desprès el track originalment passa per el mig de la casa però a nosaltres no ens ant deixat passar i em donat una petita volta.






































Ruta Wikiloc: Aqui

No hay comentarios:

Publicar un comentario