sábado, 29 de diciembre de 2012

Rajadell Cogullo de Can Torre

La ruta surt de Rajadell(Estacio) molt a prop de Manresa. De L'estació al nucli antic de Rajadell i arribem amb carretera asfaltada, però a partir D'aquí comença la pujada fins al turo de les Tres Creus, son pujades per pistes i algun tram asfaltat, però de tant en tant alguna rampa força dura, desprès baixem per troba una carretera asfaltada, però en aquestes baixades ni ha un parell amb molta pendent i una mica trencades son curtes, desprès de seguir uns km L'asfaltat, agafem una pista a la Dreta i de nou amunt, també amb alguna rampa guapa, desprès arribem al "Pla" de dalt, no puja gaire es força planer, fins arribar al Cogullo de Cal Torre, amb una gran vista, nosaltres vam tenir bastanta boira. Desfem uns metres el camí i anem a la dreta, poc desprès deixem la pista per agafar un corriol "impressionant", molt ciclable casi el 99% i gairebé tot baixada i mes de 4km, desprès saps que val la pena l'esforç de la pujada, desprès per pistes arribes de nou i sempre de baixada a Rajadell(Estacio). Una ruta molt recomanable per el corriol, la pujada es dura per les rampes que de tant en tant trobes però recompensades amb el corriol. La ruta esta extreta del blog del amic "Pedalant la gent s'entén".