miércoles, 6 de diciembre de 2017

Ruta Per La Garrotxa 2017

Sortim d'Olot del Parc de Bonavista, i per pistes anirem fins la carretera de Santa Pau, la seguim uns metres i marxem cap l'esquerra cap a Batet, seguirem la carretera un tros i en una corva agafarem el cami Ral, que va pujan no molt fort pero si molt pedregos que segurament ens fara baixa de la bici, un cop a dalt agafarem la carretera i arribarem fins el Volca de Pujalos, agui agafarem una pista que baixara per la part esquerra de la muntanya fins un punt que agafarem corriol fins casi a tocar del collet de Boixeda, aqui pista i poc despres la pista baixa en picat fins abaix, despres asfalt fins arribar a Santa Pau, esmorzar i continua fins el volca de Roca Negra i despres cap el de Santa Margarida, i arribarem fins el parking al costat de la carratera, tot aixo cuasi tot asfaltat, ara anirem a vorejar el volca del Croscat i anirem per pista fins a travessar la carretera per endinsanse per la fageda, aqui anires segin pistes i corriols per dins la fageda d'en Jorda, un cop surtim tornarem al principi per on em vingut