domingo, 1 de mayo de 2016

Corriols del Toll - Santa Coloma de Sasserra - Roc Gros

Per falta de temps em fet una mica de trampa, em sortit desde la pullosa a la entrada de la carretera del puigsagordi. em agafat el corriol que porta per anar a Collsuspina per els Tres Roures, un cop a Collsuspina marxem de baixada cap a la Zona del restaurant del toll amb sembla que es un cami ral, despres per pistas ens acostem a la casa de Can Pedros, pero poc abans d'arribar marxem per una pista que baixa a l'esquerra i al cap de poca estona agafem una pista cuasi corriol a la dreta que ja ens porta de ple al conegut Corriols del Toll, s'allarga uns 2'5 Km es molt divertit i molt maco i cuasi tot ciclable apart d'algun petit baixador, al final arribem a la caseta de informacio de les coves del Toll, molt recomenables de visitar, seguim una mica mes per un corriol arreglat que passa per la entrada principal de les coves i despres petites coves i unes edificaions imitan com devian ser antigament, finalmetn trobem una gran cova amb una de mes petita en un petit espai molt maco, despres segueix mes corriol ara uns 900 metres mes de corriol precios, al final trobem una pista que ens fa pujar una mica de valent fins la casa de la tuta, seguim una mica mes i arribem a la pista bona que va de Catellterçol a Collsuspina, la seguim direccio Castellterçol, despres de passa la casa gran del Verdeguer marxem per una pista poc vista a l'esquerra, es tenen que anar obrin i tancant filats de Vaques, en un raco marxem a la dreta per un corriol que sembla un cami de vaques, al final arribem a un prat i poc despres una pista que la seguim a l'esquerra primer petita pujada i despres marxan recata desguida baixara una mica passant per el costat d'un pou de glaç, despres marxem a la dreta seguin la riera que despres es pista que puja fort i de valent, en un punt an tallat la pista amb un camp pero marsna per dins el bosc a la dreta i en un petit cla a l'esqurra de pujada deseguida tornem a trobar la pista, un cop a d'alt de tot trobem la pista que be de Castellçir, la seguim en direccio contraria a l'esquerra, al final trobem un dels llocs mes macos del voltant Santa Coloma de Sasserra, continuem recta per un petit cami que torna a la pista i la anem seguin fins a trobar el lloc de sortida per nosaltres anem seguin i baixem fins el Roc Gros, i fem el corriol de baixada juntment amb el que passa per sota, i fins arribar cuasi a toca l'ajuda aqui marxem cap a Centelles, per fer-la lo millor es pujar fins a Collsuspina i despres seguir el track, nosaltres lo dit varem fer trampa per falta de temps.