jueves, 7 de mayo de 2015

Volta curta per la Segarra

Ruta que e fet amb el meu fill de 10 anys.
Sortim de Florejacs per la carretera asfaltada fins el Castell de les Sitges, es de pujada suau i tranquila ja que arriba nomes fins el Castell i son 2.3 km, despres per pista trencada i algún tram de corriol anem a buscar la carretera de Florejacs al equivocarme fem un petit tram de 200 m d'asfalt marxem per una pista a la dreta i enseguida marxem de nou a la dreta per una pista una mica mes dolenta, per pistes bones i dolentes arribem a la carretera de Guissona a Ponts la travasem i continuem per pistes fins arribar a Guissona, aquí fem un petit esmorzar en un bar i desfem una petita part de cami pero travesem la carretera per un altre lloc, passem molt a prop de la Morana un poble petit, i per varies pistes arribem en un punt que ja tenim de nou Florejacs al devant, ens queda baixa fins el que anomenen el Barranc de Florejacs i pujar fins el poble i fi de ruta, ens surt una ruta curta de 20 km molt maca, amb dos parts una mica diferenciada per fer en canalla, la primera part fins a Guissona els camins están mes malament i fas algún petit corriol i depenent de la'avilitat de la canalla poden anar mes a peu o menys i l'altre de Guissona a Florejacs es mes pistes bones, el desnivell final no es gaire i les pujades sempre son curtes menys la ultima pero son nomes 1 km. molt recomenable menys l'estiu que deu fer molta calo(crec)