domingo, 16 de junio de 2013

Camp d'aviació de Sant Julià de Vilatorta

Sortim de Centelles direcció Santa Eugenia, serà per pista bona passant per Hostalets, Tona, Balenya, aquí farem un petit corriol per uns terris-sos molt divertit, continuarem fins Montrodon i finalment Santa Eugenia, aquí farem un petit tros de carretera i la deixarem per passar per la casa de Saladheures, desprès farem una seria de corriols per sota bosc molt macos i arribarem al primer refugi del camp d'aviació, desprès continuarem per pistes, a tocar de Sant Julià de Vilatorta, de refugi en veurem un altre i el lloc on havia antigament un hangar on muntaven els avions, al final d'aquesta volta veurem el refugi mes maco, almenys la entrada, ademes que es en un lloc molt frondós i amb molt encant, desfarem un tros de corriols fins a prop de Saladheures, i marxarem a l'esquerra i anirem a parar en un petit pantà molt maco, continuarem per corriols i desprès pistes fins la Urbanització de la Roca, travessarem Taradell i anirem a para al Pont del Moli un altre lloc molt maco, pujarem una forta pujada per arribar poc desprès a Seva, continuarem per pistes fins a la casa de les Batalles i baixarem a Hostalets per uns corriols divertits, un cop travessat Hostalets travasserem la C17 i arribarem a Centelles per el camí prop de la gasolinera, i fi de ruta.
La única dificultat es un petit tram desprès del pantà que es te que empenya la bici 30 mts i que la ruta es de 48 km però per lo demès no te gaire dificultat tècnica.